Selamat Datang ke Blog Kekal Muda



Blog ini mengandungi info dan rujukan mengenai ilmu Color Vibration Therapy(CVT). CVT merupakan ikhtiar untuk merawat pelbagai jenis penyakit termasuk kritikal, kronik dan yang dianggap oleh rawatan alopati sebagai tiada harapan untuk sembuh seperti kanser dan sebagainya. Oleh itu, amat wajar untuk kita menyatakan bahawa CVT adalah alternatif kepada rawatan alopati.

Sebarang pertanyaan atau pesanan produk bolehlah diajukan kepada :

Muhammad Wafi Mohd Noor
14, Lebuh Wira Jaya,
Taman Rapat Setia Baru,
31500 Ipoh, Perak.

No HP : 017-5265105
Email : wafi_17@yahoo.com
YM id : nistelro0y / wafi_17@yahoo.com

4 Ogo 2007

Alga Shoushma For Men

Rahsia Kebahagian Suami-Isteri

Produk (alga) khusus untuk memulih dan membina kulit. Dirumus khas bagi lelaki iaitu sebagai penggalak dan pemangkin fungsi kelenjar pineal dan pituitari yang membantu keseimbangan hormon semua sistem tubuh. Ekstrak Herba Shoushma adalah makanan suplimen yang sungguh ajaib bagi maksud merangsang keinginan seksual yang mencetuskan keharmonian rumahtangga.

Kaedah penggunaan :

Alga Shousma Men (Minyak) digunakan dengan kaedah sapuan terutama pada bahagian alat sulit lelaki. Gunakan 1-2 titik alga ini dan sapukan dengan urutan lembut pada bahagian urat di bawah zakar dan ulangkan beberapa kali. Boleh juga disapu pada bahagian pinggang (belakang) atau pada bahagian yang sakit atau terseliuh. Sapukan ais terlebih dahulu pada bahagian berkenaan. Amalkan setiap hari ketika sebelum tidur.

Ekstrak Herba Shoushma (kapsul) boleh diambil sebiji untuk 2 hingga 3 hari bergantung kepada keperluan. Pengambilan paling sesuai ialah selepas waktu senja atau 2-3 jam sebelum bersama isteri. Sila minum air dengan kerap selepas mengambil formula ini. Kesan yang berlaku bergantung kepada individu dan ia adalah berbeza.

*Terkini! Formula (kapsul) ini kini sesuai dan digalakkan kepada pesakit kardiovaskular (jantung) bagi menguatkan otot jantung yang lemah.

Tiada ulasan: