Selamat Datang ke Blog Kekal Muda



Blog ini mengandungi info dan rujukan mengenai ilmu Color Vibration Therapy(CVT). CVT merupakan ikhtiar untuk merawat pelbagai jenis penyakit termasuk kritikal, kronik dan yang dianggap oleh rawatan alopati sebagai tiada harapan untuk sembuh seperti kanser dan sebagainya. Oleh itu, amat wajar untuk kita menyatakan bahawa CVT adalah alternatif kepada rawatan alopati.

Sebarang pertanyaan atau pesanan produk bolehlah diajukan kepada :

Muhammad Wafi Mohd Noor
14, Lebuh Wira Jaya,
Taman Rapat Setia Baru,
31500 Ipoh, Perak.

No HP : 017-5265105
Email : wafi_17@yahoo.com
YM id : nistelro0y / wafi_17@yahoo.com

4 Ogo 2007

Keajaiban Hijau Semulajadi

Klorofil merupakan “darah” kepada kehidupan tumbuh-tumbuhan. Alfalfa (medigo sativa) adalah satu-satunya tumbuhan yang paling kaya dengan nutrisi.

Alfalfa juga lebih dikenali sebagai ‘bapa kepada segala makanan’. Tumbuhan berharga ini sangat baik untuk menguatkan yangterbaik. Vibration Liquid Chlorofil (VLC) merupakan cecair yang mengandungi klorofil daripada alfalfa dan kaya dengan mineral seperti kalsium bagi membanu mengawa serta mengatur kalsium di dalam darah.

Kajian menunjukkan bahawa darah menstrussi (haid) mengandungi 40% mineral kalsium berbanding darah yang normal. Klorofil akan membantu mengawal kadar kalsium yang hilang dala tempoh berkala ini.

VLC ini juga sangat baik digunakan untuk pengawalan berata badan kerana cecait ini membersihkan struktur sel selain mengandungi mineral yang penting untuk membia sel-sel baru.

Ia merupakan bahan bernutrisi yang mampu meningkatkan ketebalan an kekebalan sel-sel didalam tubuh. Ia juga berupaya menghalang tumbesaran dan pembiakan bakteria yang beracn selain meningkatkan aktiviti tisu sel di dalam tubuh.

VLC mampu menyekat tindakbalas metabolik karsinogen – elemen yang menyebabkan kanser. LV membantu membersihkan organ hati dan menyingkirkan mendapan toksik yang tersimpan. VLC turut membantu memelihara kesihatan usus dengan memusnahkan toksik da bakteria yang memyebabkan penyakit di dalam tubuh.

Terlalu banyak maklumat tentang kebaikan klorofil, amun adalah sangat jelas bahawa VLC, denga klorofil daripada alfalfa adalah amat bernilai untuk kesihatan yang unggul. Ia seharusnya dijadikan sebahagian daripada dier seharian.

Dengan pencapaian teknologi moden masa kini, VLC adalah pemakanan berkhasiat yang telah dipertenagn di dalam tubuh

akan dengan frekuensi bunga-bungaan bagi merangsang kseimbangan dan eharminian sistem peredaran darah.

Mineral yang terkandung di dalam klorofil alfalfa adalah terdiri daripada molekul-molekul yang stabil dan memiliki persamaan dengan hemoglobin iaitu pigmen merah di dalam darah serta mampu menampung getaran tenaga yang diperlukan bagi menghasilkan keseimbangan semula kepada sistem tubuh.

VLC amat membantu bagi :

- Mengatasi asma

- Mengatasi keletihan

- Mengawal tekanan darah

- Mengawal keadaan cepat mengantuk

- Mengatasi anaemia

- Menatasi menopos awal

- Memgurangkan kesakitan menstruasi

- Membersihkan usus dan darah

- Melegakan keradangan

- Mengawal aktiviti bakteria

- Menghapuskan keracunan di dalam tubuh

- Meningkatkan kadar oksigen di dalam tubuh

- Mengawal kadar asid dan alkali di dalam tubuh

- Meningkatkan sistem imun tubuh

- Menambahkan kadara sel darah merah

- Menggalakkan pertumbuhan sel-sel tubuh

- Mengawal kada metabolisma

- Meleraikan unsur radikal bebas di dalam tubuh

Cara penggunaan:

VLC sangat sesuai dijadikan minuman bernutrisi harian. Campurkan dengan anggaran sesudu besar VLC ke dalam segelas air sejuk. Amalakan setiap pagi dan malam.

1

Tiada ulasan: