Selamat Datang ke Blog Kekal Muda



Blog ini mengandungi info dan rujukan mengenai ilmu Color Vibration Therapy(CVT). CVT merupakan ikhtiar untuk merawat pelbagai jenis penyakit termasuk kritikal, kronik dan yang dianggap oleh rawatan alopati sebagai tiada harapan untuk sembuh seperti kanser dan sebagainya. Oleh itu, amat wajar untuk kita menyatakan bahawa CVT adalah alternatif kepada rawatan alopati.

Sebarang pertanyaan atau pesanan produk bolehlah diajukan kepada :

Muhammad Wafi Mohd Noor
14, Lebuh Wira Jaya,
Taman Rapat Setia Baru,
31500 Ipoh, Perak.

No HP : 017-5265105
Email : wafi_17@yahoo.com
YM id : nistelro0y / wafi_17@yahoo.com

4 Ogo 2007

Tea Tree Cleanser

Tea Tree Cleanser CVT telah dipertenagakan dengan gelombang tenaga bunga yang menyamai frekuensi yang terdapat pada wajah yang bertindak sebagai pengionan semula jadi (ion-ion negatif). Ia dapat mengembalikan kestabilan sel-sel pada kulit muka, menjadikannya lebih segar dan kelihatan lebih berseri. Ia sebagai bahan pelembab khusus merangsang vitamin E yang tidak aktif di bawah kulit dan asid amino dan menyerap lebih jauh bagi menghidratkan, melindungi dan membaharui kulit dengan maksimum.

Kaedah penggunaan :

Tea Tree Cleanser sebagai agen pembersihan kulit sama seperti sabun atau syampu atau pencuci muka yang biasa digunakan. Hanya perlu buihkan di tapak tangan dengan 2 – 3 titik dan cucilah muka atau bahagian yang ingin kita bersihkan. Kemudian bilas semula. Bagi mereka yang menghidapi masalah sakit kulit, gunakan pati Tea Tree Cleanser ini dengan kerap di tempat yang dijangkiti. Amalkan setiap hari. (Untuk kegunaan luaran sahaja)

Tiada ulasan: